Bezorgen

Levertijd en bezorgtijden

Omdat wij met unieke, handgemaakte producten werken kunnen de leveringstijden uiteenlopen. Wij proberen uiteraard zo spoedig mogelijk de Artglow op te sturen. Gemiddeld is dit binnen drie dagen.

Bezorgadres kiezen

Als je een bestelling plaatst, zie je in de kassa vaak automatisch je huisadres als bezorgadres staan. Je kunt je pakket natuurlijk ook ergens anders laten bezorgen. Klik hiervoor op ‘wijzigen’ achter het bezorgadres. Als je je adres verandert, vragen we je om je bestelling te betalen met iDEAL.

Pakket is niet compleet

Klik bij Bestellingen op ‘details bestelling’ en vervolgens op ‘volgen’. Je kunt hier de status van je pakket bekijken. Neem contact met ons op als je na drie werkdagen nog steeds niks hebt ontvangen.

Staan de artikelen wel allemaal vermeld op de pakbon? Dan zou alles in het pakket moeten zitten. Neem contact met ons op als dit niet het geval is.

 

Pakket niet op tijd

Soms duurt bezorgen iets langer. Zie hieronder de redenen.

Nieuwe klant Wanneer je voor het eerst iets bestelt bij wehkamp kan het iets langer duren voordat we je bestelling bezorgen, omdat we eerst je gegevens controleren.
Bezorgadres op de Waddeneilanden Op de Waddeneilanden bezorgen we – in verband met de bootovertocht – soms 1 à 2 dagen later dan de bezorgdag die je kiest in de kassa. Zie het schema hieronder.
Beperkte bereikbaarheid De bezorgdag kan afwijken vanwege de bereikbaarheid van de binnenstad of bezorging op een camping.

Soms is er een storing…
We kunnen geen bestellingen klaarzetten als we te maken krijgen met een technische storing. Bezorging op de volgende dag is dan niet meer haalbaar.

Bezorging rond de feestdagen
De feestdagen kunnen van invloed zijn op de te kiezen bezorgdagen en tijdvakken in de kassa. Ook kan het door enorme drukte voorkomen dat we later bezorgen.

Zelf pakket ophalen

U kunt het pakket ook zelf ophalen bij Artglow. Wij maken via de mail een afspraak met u wanneer u hem wilt ophalen.

Ophaaladres:

Brink 90

7411 BZ Deventer